Kohtaamisia ja kasvavaa tunnettuutta
Vuonna 2025 Puuinfo saattaa päätökseen sille laaditun strategian. Viimeisenä toimeenpanovuonna keskitytään erityisesti siihen, että Puuinfo tunnetaan hyvin rakennusalan asiantuntijaorganisaationa. Vaikka arkkitehdit ja puurakentamisen ammattilaiset ovat Puuinfon jo pitkään tunteneet, on organisaatio jäänyt suurille rakennusliikkeille vieraammaksi. Olemme nyt käärineet hihamme.
Yhtenä keskeisenä keinona tunnettuuden lisäämisessä on ollut LinkedIn, joka on tällä hetkellä arvokkain sosiaalisen median alusta ammattimaiselle sisällöntuotannolle ja jakamiselle. Puuinfon LinkedIn-kanavan 3300 seuraajasta 900 työskentelee rakennus-, maa- ja kiinteistöalalla. Sosiaalisen median tarjoama tiedonjakamisen potentiaali on valtava, ja sitä on tärkeää tukea verkostoitumisella. Some voi kuitenkin synnyttää vastakkainasettelua ja polarisoivaa ajattelua. Siksi tarvitsemme paikkoja myös aidoille kohtaamisille.
Vuonna 2025 Puuinfo tarjoaa ennennäkemättömän sarjan opintomatkoja ja kohdevierailuja. Ohjelmassa on matkoja ainakin Tampereelle, pääkaupunkiseudulle, Ranskaan ja jopa Japaniin. Kiinnostavien kohteiden lisäksi matkoilla on aina tärkeää hyvä seura. Bussissa viereen voi istahtaa henkilö, joka on juuri ratkaissut haasteen, joka on vasta tulossa sinun työpöydällesi. Ajatusten vaihto toisen ihmisen kanssa herättää luottamusta, joka johtaa ymmärryksen lisääntymiseen, polarisaation vähenemiseen ja oikean tiedon leviämiseen. Syntyy tunteita. Tutkitun faktan mukaan päätöksiä tehdään nimenomaan tunteilla.
Someen ja kohtaamisiin keskittyen Puu-lehti toteutetaan tänä vuonna vain digitaalisessa muodossa. Iloisia lukuhetkiä ja vielä parempia kohtaamisia!
